Fler webbplatser

Gör felanmälan om något är trasigt

    Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hallstahammars kommun. Det kan vara fel på gator, cykelvägar, belysning, lekplatser, idrottsplatser med mera.

    Vill du kan du få en bekräftelse på att vi har mottagit din felanmälan.

    • Tänk på att vara så tydlig du kan när du gör din felanmälan.
    • Vi behöver veta exakt adress eller plats för att kunna åtgärda problemen fortast möjligt. Markera gärna på kartan som finns i e-tjänsten.
    • Vi behöver också en bra beskrivning av vad som är trasigt.
    • Har du möjlighet får du gärna skicka med en bild på det som behöver fixas.

    Om felet är akut och inträffar under kväll eller helg kan du kontakta Securitas, som ansvarar för felanmälan utanför kontorstid.

    Mälarenergi Vatten AB ansvarar för drift av vatten och avlopp i Hallstahammars kommun, och det är dit du vänder dig om du har problem med vatten och avlopp.

    Namn: Mälarenergi kundsupport
    Telefon: 021-395050
    E-post: post@malarenergi.se

    Felanmälan dygnet runt 021-18 19 00

    Mälarenergi Vatten AB sköter vatten och avlopp i Hallstahammars kommun.

    Synpunkter, som beröm, klagomål eller förslag till förändring eller förbättring lämnar du via en egen e-tjänst. Detta för att varje ärende ska hamna hos rätt person.

    Tack för hjälpen!