Beställ intyg
Telefon: 0220-24000
E-post: kundcenter@hallstahammar.se
Besöksadress: Norra Prästgårdsgatan 1, Hallstahammar
Postadress: Hallstahammars kommun, 734 80 Hallstahammar
Öppettider i kundcenter
1 sept - 31 maj (vintertid)
Måndag-torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-16.00
1 juni - 31 augusti (sommartid)
Måndag-torsdag 08.00-16.00
Fredag 08.00-15.00
Kundcenter har kvällsöppet för besök till klockan 20.00 vid kommunfullmäktiges sammanträden.
Observera att i anslutning till vissa helgdagar kan kundcenter stänga tidigare.
Här kan du beställa arbetsgivarintyg, tjänstgöringsintyg och inkomstintyg från Hallstahammars kommun.
Du som arbetar eller har arbetat i Hallstahammars kommun kan beställa intyg. Det tar mellan 1 och 14 dagar att få intyget.
Intygen kan bara beställas för redan arbetad tid och skrivs som regel för de 12 senast arbetade månaderna. Du använder våra e‑tjänster för att beställa intygen. Om du vill ha ett intyg för andra perioder längre bakåt i tiden, eller om du saknar e‑legitimation, ska du kontakta kommunens kundcenter som då hjälper dig.
Sidan uppdaterades den