Fler webbplatser
Organisation och politik

Vi vill veta vad du tycker om vår service

Mellan den 18 mars och 17 maj deltar vi i en nationell servicemätning, i samarbete med Brilliant och SKR (Sveriges kommuner och regioner). Syftet är att ta reda på hur nöjda invånarna är med den service och det bemötande som de får när de kontaktar Hallstahammars kommun.

Så här går mätningen till:
• Kunder som ringer in till 0220-240 00 kommer få en enkät skickad till sig via sms.
• Kunder som mejlar in sitt ärende till kundcenter@hallstahammar.se kommer få enkäten skickad till sig via e-post.


Efter mätningens slut sammanställs alla resultat, som bland annat används till en nationell jämförelse. Resultatet från mätningen ger oss en bild av nöjdheten och kundupplevelsen och kommer användas för att utveckla arbetet.

Vi blir glada om du vill ta dig tiden att svara. Dina synpunkter är viktiga för oss och kommer att användas för att vi ska utveckla vår service i framtiden!