Chatta med kommunen
Telefon: 0220-24000
E-post: kundcenter@hallstahammar.se
Besöksadress: Norra Prästgårdsgatan 1, Hallstahammar
Postadress: Hallstahammars kommun, 734 80 Hallstahammar
Öppettider i kundcenter
1 sept - 31 maj (vintertid)
Måndag-torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-16.00
1 juni - 31 augusti (sommartid)
Måndag-torsdag 08.00-16.00
Fredag 08.00-15.00
Kundcenter har kvällsöppet för besök till klockan 20.00 vid kommunfullmäktiges sammanträden.
Observera att i anslutning till vissa helgdagar kan kundcenter stänga tidigare.
När en kommunvägledare finns tillgänglig kommer du kunna klicka upp en chatt med kundcenter.
I chatten kan du ställa frågor till kommunvägledare i kommunens kundcenter som svarar på frågor, guidar dig rätt på vår webbplats eller hänvisar dig vidare. Chatten är öppen vardagar under kundcenters öppettider.
Om chatten är stängd kan du skicka ett meddelande via chattrutan som vi besvarar under ordinarie öppettider.
Uppge inte känslig information
Vi ber dig att undvika att skriva in känslig eller sekretessbelagd information i texten.
Regler för chatt
Kommunvägledaren som du har direktkontakt med är där för att hjälpa dig med ditt ärende och vi ber dig att använda ett vårdat språk. Vi efterfrågar en dialog med god ton och som håller sig till ämnet.
Vi accepterar inte
- Kommentarer om etnisk tillhörighet, kön, sexuell läggning, politisk eller religiös tillhörighet om de saknar relevans i sammanhanget.
- Rasistiska, främlingsfientliga eller sexistiska yttranden eller budskap.
- Kommersiella budskap eller marknadsföring, erbjudanden om pengar eller gåvor.
- Upphovsrättsligt skyddat material som du själv inte har skapat eller har rättigheterna till.
- Uppmaningar till brott eller agerande som strider mot svensk lag.
- Hot, trakasserier eller skvaller.
- Vi förbehåller oss rätten att avsluta chatten vid överträdelse mot ovanstående regler.
Sidan uppdaterades den